Najbrži put do partnerstva!

Tematski pozivi kreirani su da reše specifičan problem ili potrebu koji smo prepoznali u radu sa korisnicima. Ukoliko prepoznajete da vaš proizvod rešava problem koji je naveden u pozivu, prijavite svoje rešenje jer je to najefikasniji put za uspostavljanje saradnje.

Najbrži put do partnerstva!

Tematski poziv

Nova era ugostiteljstva

Od istraživanja, rezervacije, boravka i iskustva nakon odlaska – očekivanja gostiju nikada nisu bila veća. Zato danas digitalna inovativna rešenja imaju ključnu ulogu u ugostiteljstvu.
Pokrećemo treći tematski poziv A1 Partnering programa posvećen inovacijama u ugostiteljstvu. Tražimo B2B i B2B2C rešenja koja mogu da unaprede korisničko iskustvo gostiju, efikasnost poslovanja, procese lojalnosti, upravljanja i personalizacije usluga.
Prijave za tematski poziv otvorene su do 15. novembra 2025. Možete se prijaviti popunjavanjem formulara putem linka Postanite partner.

Industrija ugostiteljstva prolazi kroz snažnu transformaciju. Digitalizacija je sve prisutnija i postaje ključni pokretač unapređenja korisničkog iskustva – od pretrage i poređenja, preko personalizovane usluge tokom boravka, do komunikacije sa korisnikom nakon odlaska i pogodnosti za naredni dolazak. 

U A1 prepoznajemo da hoteli, restorani i drugi ugostiteljski objekti sve više traže partnere koji mogu da objedine i povežu različite tehnologije – od pouzdane telekom infrastrukture do integrisanih digitalnih rešenja. Naš cilj je da zajedno sa partnerima razvijemo jedinstvenu, sveobuhvatnu ponudu za ugostiteljski sektor, koja kombinuje postojeća A1 ICT rešenja sa inovativnim digitalnim alatima i uslugama.

Pridružite nam se da zajedno kreiramo budućnost i pozicioniramo A1 kao one-stop-shop partnera koji omogućava digitalnu transformaciju i konkurentnost industrije ugostiteljstva u Srbiji i regionu.

Prijaviti se mogu sva rešenja koja imaju primenu i već se aktivno koriste u hospitality industriji, a prednost će imati rešenja koja su njoj direktno namenjena.

Šta dobijate učešćem u A1 tematskom pozivu?

Brže skaliranje – priliku da vaše rešenje kroz A1 kanale dođe do šire baze korisnika i tržišta.

Brže skaliranje – priliku da vaše rešenje kroz A1 kanale dođe do šire baze korisnika i tržišta.

Ulazak u portfolio – selektovana rešenja biće odmah uključena u A1 Hospitality ponudu i nuđena relevantnim klijentima.

Ulazak u portfolio – selektovana rešenja biće odmah uključena u A1 Hospitality ponudu i nuđena relevantnim klijentima.

Prodajna podrška – plasman proizvoda kroz A1 prodajne kanale i pozicioniranje u okviru ICT portfolija.

Prodajna podrška – plasman proizvoda kroz A1 prodajne kanale i pozicioniranje u okviru ICT portfolija.

Regionalna perspektiva – pristup partnerskoj mreži i tržištima A1 Grupe širom regiona.

Regionalna perspektiva – pristup partnerskoj mreži i tržištima A1 Grupe širom regiona.

Put od izazova do partnerstva

01 Otvaranje prijava

13. oktobar 2025.

Tematski poziv "Nova era ugostiteljstva" je otvoren. Pripremite svoju prijavu.

02 Online AMA sesija

23. oktobar 2025.

Pridružite nam se na online Ask Me Anything sesiji. Postavite sva pitanja i saznajte sve što vas zanima o tematskom pozivu.

03 Zatvaranje prijava

15. novembar 2025.

Nakon prikupljanja svih prijava i zatvaranja konkursa, prelazimo na proces selekcije i evaluacije.

04 Proces selekcije

15. decembar 2025.

U ovoj fazi prolazimo kroz detaljnu analizu i evaluaciju predloženih rešenja svih učesnika koji su ispunili osnovne uslove tematskog poziva.

05 Uvrštavanje u A1 ponudu

od decembra 2025.

Izabrana rešenja postaju deo A1 ICT Hospitlaity ponude i portfolija.

06 Dugoročno partnerstvo

od 2026.

Rešenja koja potvrde vrednost kod prvih klijenata postaju permanentni deo A1 portfolija sa potencijalom ekspanzije na regionalnu A1 mrežu.

Odgovori na pitanja

Ko može da se prijavi na Hospitality tematski poziv?

Poziv je otvoren za inovativne tehnološke kompanije i startape u fazi rasta iz celog sveta, koje imaju:
•    zrelo digitalno rešenje namenjeno hospitality industriji
•    postojeće klijente i reference
•    mogućnost integracije sa ključnim sistemima (PMS, POS, OTA, RMS, marketing alati, access control i dr.)
•    spremnost da se prilagode srpskom tržištu i pruže lokalnu korisničku podršku
 

Kome je namenjen A1 program partnerstva?

Partnerstvo sa A1 namenjeno je startapima u seed i fazi rasta, kao i drugim tehnološkim kompanijama koje razvijaju inovativna rešenja. Ako vaš digitalni proizvod daje dodatnu vrednost korisnicima, rešava njihove stvarne probleme i prvi korisnici su ga dobro ocenili - vreme je za korak dalje. Unapredite proizvod, ubrzajte prodaju i poboljšajte poslovanje kroz partnerstvo sa nama.

Šta mogu da očekujem tokom procesa?

Nakon zatvaranja prijava 15. novembra, sve aplikacije ulaze u proces evaluacije koji traje do 15. decembra. Odabrana rešenja biće uključena u A1 Hospitality portfolio i ponuđena našim klijentima. Za razliku od prethodnih ciklusa, ovog puta nema klasičnih pilot projekata – rešenja koja ispunjavaju kriterijume biće direktno deo ponude.

Koliko kompanija pobeđuje na pozivu?

Ne postoji unapred određen broj „pobednika“. Cilj je da u A1 ponudu uključimo što veći broj kvalitetnih rešenja koja mogu odmah doneti vrednost našim klijentima. Više rešenja može biti selektovano paralelno, u zavisnosti od njihove primene i tržišnog potencijala.

Kako izgleda proces selekcije i evaluacije potencijalnih A1 partnera?

Proces selekcije i evaluacije uključuje inicijalnu procenu da li su ispunjeni osnovni kriterijumi kako bismo postali partneri. Neki od najvažnijih kriterijuma jesu da imate li digitalni proizvod, prve korisnike, idealno SaaS poslovni model, kao i to da li rešenje upotpunjuje naš portfolio proizvoda i da li je spremno za dalji rast. 

Ako nam nešto ne bude jasno i budemo imali pitanja, pozvaćemo vas. Zato je jako bitno da ostavite tačne kontakt podatke u formi.

Ako procenimo da su ovi uslovi ispunjeni, naredni korak je intervju tokom kojeg želimo da se bolje upoznamo. Sve detalje ćeš dobiti u pozivu na intervju. 

Nakon intervjua, obavestićemo vas o eventualnim dodatnim razgovorima, kao i o odluci da li smatramo da smo odgovarajući partner za vaš biznis.

Koji je naredni korak, nakon što pošaljem prijavu?

Nakon što pošalješ prijavu, dobićeš potvrdu o prijemu i povratne informacije o narednim koracima. Sledeći korak je proces selekcije i evaluacije u kojem utvrđujemo da li su ispunjeni osnovni kriterijumi. Ako su ispunjeni svi uslovi, pozvaćemo te u finalnu fazu selekcijskog procesa - pitch. Sve učesnike koji ne ispunjavaju uslove obavestićemo o tome uz navođenje razloga takve odluke.

Da li je prednost ukoliko imamo prethodna iskustva u saradnji sa korporacijama kao partnerima?

Prepoznavanje kvaliteta tvog proizvoda i vaše firme kao potencijalnog partnera od strane drugih korporacija je zaista vredan pokazatelj. Iako to smatramo prednošću, važno je napomenuti da to nije osnovni kriterijum koji se očekuje da ispunite. Čak i ako nemate prethodna iskustva u saradnji sa drugim korporacijama, ključno nam je da vidimo dokaze o tržišnom interesu za vaš proizvod i da je spreman za dalji razvoj. To je ono na šta ćemo najviše obratiti pažnju.

Šta je sve potrebno da pripremimo za što adekvatniju prijavu?

Da bi prijava bila kvalitetna i odražavala profesionalnost koju cenimo kod naših budućih partnera, pripremili smo za korisne savete na našoj stranici za prijave. Pažljivo popunite prijavu za partnerstvo kako bismo imali sve potrebne informacije.

Poseban fokus stavljamo na slanje najnovije verzije vašeg pitch deck-a tj prezentacije rešenja. Želimo da saznamo više o korisnicima vašeg proizvoda, njihovom zadovoljstvu, kanalima prodaje, troškovima, održivosti poslovnog modela, planovima za budući razvoj, finansijskoj ostvarivosti i timskim sposobnostima. Posebno nam je važno da su principi fer poslovanja i usklađenosti sa svim regulatornim propisima vaš prioritet.

Skalirajte svoj biznis uz partnerstvo sa A1

Postanite partner

Pitanja?

Rado ćemo odgovoriti.